lördag 9 oktober 2010

Veckan på ett bräde

Precis som jag förutsåg så blev det inte mycket bloggning denna veckan! dagarna har varit packade, men roliga!

I Torsdes var det ju vall-träning med Tindra. Det var dåligt väder så där blev inga bilder alls. Utvärderingen av träningen blir i alla fall att tränaren var mycket bra, men Tindra är nog lite trög (som jag misstänkt länge, haha). Hon tror nog att hon är en springer spaniel eller något, för det var fan vad hon skällde. Livrädd var hon för fåren också. Hon ville inte valla dom till mig, hon ville rädda mig från dom. Så hon fattar inte alls att man ska valla får. Efter ett tag, när tröttheten började infinna sig, blev hon dock lugnare och bättre. Men det kommer krävas en hel del träning. Efteråt käkade vi hos morsan, pomes och chickenbits. Gott!

I går tränade jag Cosmetica på morgonen. Glömde kameran så det blev varken filmer eller bilder. Synd, för det gick sjukt bra! jätte roligt var det! Evita hoppades också, och även hon gick som en klocka. På eftermiddagen bar det av till Ateljé MB för balklännings provning. Jag hade bestämt mig för att vara ute i god tid och leta klänning, för jag tänkte att det kan ta tid att hitta den perfekta. Men nu råkade det bli så att den första jag provade blev den jag gick hem med. haha så kan det gå! Nu längtar jag till balen! haha, den är så vacker... men det kommer ingen bild, vill ju inte avslöja hur den ser ut än ;) men jag kan i alla fall avslöja att den är rosa... hihi (Jag som inte skulle ha en rosa klänning eftersom det är för "prinsessigt"! haha)

Igårkväll slöade jag och Oskar och på natten var det fylletaxin som fick jobba, och trots världens sämsta vägbeskrivning så kom vi fram ganska fort!

Idag har jag joggat Cosmetica, tränat Tindra lite snabbt och tittat lite på TV. Nu ska jag hälsa på bror, den stackaren ligger fortfarande kvar på sjukan.

Ikväll bär det av till Oskar, sen vet jag inte. Så antagligen ingen bloggning ikväll!

En bild på Evta för att lätta upp detta oerhört tunga inlägget:


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar