måndag 4 oktober 2010

Det är något fel på min bil

Jag har upptäckt att det börjar bli väldigt kallt ute, rena vintern. Jag hatar denna tiden, när det är höst. Varken sommar eller vinter utan något jobbigt mellanting. Sommaren är ju bäst, inget slår värmen. Men vintern är ju bara så underbar! speciellt julen. Så nu längtar jag faktiskt lite efter det... men längtan mår man bra av!

När jag och pappa var på sjukhuset och hälsade på Fredrik så pratade vi om min bil. (Som Rebecca för övrigt har fått känslor för, haha) :

Fredrik: -Går bilen bra?
Jag: -Jaa, jätte bra!
Pappa: -Men där är något fel med den...
(Jag tittar frågande på pappa och fattar ingenting. En smärre panikattack smyger sig på och tankarna snurrar förbryllat runt i mitt huvud, vad är det för fel på min bil?!)
Pappa: -Den går för fort...

haha och där började lugnet åter att spridas i min kropp.

Nu ska jag skriva på projektet, fram tills Ullared börjar! Det går ju inte att missa Morgan och Ola-Conny! Det blir mitt måndagsnöje.

Evita



XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar