onsdag 6 oktober 2010

Tisdags-mys!

Idag blir det blogg från skolan eftersom danskan var inställd. Vi har ju fan aldrig danska numera? vi hade dock fått en uppgift som skulle göras till nästa vecka, ska nog ta och göra den nu på rasten som blev...

Igårkväll åkte jag och Oskar in till hässleholm och köpte film, choklad och chips. Gott! Filmen var jättebra, "Happy Gilmore" hette den. Sjukt rolig! Ett litet tisdags-mys blev det där och det uppskattades! sådana extra-mys-dagar borde man ha oftare.


Jag skrev rätt mycket på mitt projektarbete igår också, så jag var värd tisdags-myset! :)

Eftersom de närmaste dagarna kommer bli ganska fulla så kommer jag inte hinna blogga, antagligen. Här kommer en liten försmak av vad jag ska hålla på med när jag inte bloggar ;)
Idag går jag länge och det blir nog bara hem och äta, sen sova. I morgon ska jag valla med Tindra i Andrarum direkt efter skolan, sen blir det rätt sent där också. Hinner jag ska jag käka hos mamma efter träningen. Sen är det fredag och då är jag ledig. Skönt! Balklänning ska provas och två hästar ska tränas. Det blir nog en bra dag! (Y) Sen har vi ju alla proven som ska genomlidas nästa vecka. Måste plugga som fan. Och projektarbetet som ligger och skaver, som vanligt. Så ja, jag har att göra!

Nu ska jag vara så utomordentligt duktig och plugga!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar