måndag 30 augusti 2010

Åter dålig bloggning

Usch vad dåligt det har varit på bloggfronten nu! fy på mig. Men ärligt talat har jag bara inte orkat. Eller haft tid. Här kommer i alla fall en uppdatering av den lite snabbare varianten, för jag har en del o göra innan jag lägger mig idag.

Tävlade Cosmetica i lördes. Gick inte bra. Första klassen var katastrof, hon var helknäpp och jag red dåligt. Ett nedslag blev det. Plus att jag fick psykbryt på en kärring, men det är en annan historia. Andra klassen var bättre, men inte hundra. En nolla blev det i alla fall. Inte speciellt nöjd med dagen och hon kändes inte helt hundra dagarna innan heller. Vet inte om det hade med varandra att göra... men idag kändes hon kanon och vi får ta revansch nästa gång! Blir dock en helgs uppehåll nu.

Lördagskvällen spenderades åter i Knislinge. Eller ja, inte hela kvällen- vi var på Peking i Kristianstad och käkade med. Man kan väl summera middagen som den roligaste någonsin, men jag tror faktiskt inte att jag återvänder på ett tag... haha!

I söndes var det Evitas tur att tävla, hennes första. Första klassen var bra, hon kändes jättebra. Ett nedslag, bara ett litet pet, så inget att hänga upp sig på! andra klassen var lite sämre. Alla hinder var kanon, utom två och dom rev hon. Red ganska dåligt där. Får bli revansch där också!

Tränade Tindra, Jackie, Coxi & Happy i Hässleholm igår också (tänk vad aktiv jag är!). Alla gick Super bra! Bilderna ligger på andra datorn, så dom kommer in en annan dag.

Imorgon ska jag rida, sen till skolan och slutligen till Oskar! längtar efter min pojke nu :(

Nu ska jag fixa lite innan jag lägger mig.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar