tisdag 3 augusti 2010

Uppför och åter uppför....

Usch vad jag är trött, denna dagen tog lite! Åkte till Helsingborgs djursjukhus tidigt i morse med lilla Vilja. Blev lite förvånad att jag blev helt ledsen fast det inte ens är min häst. Men det är ju såklart sorgligt när en sån liten söt sak råkar ut för olyckor.

Red Cosmetica för en stund sen, gick som vanligt bra. I morgon ska jag göra ett nytt försök att handla grejor till henne. Ridvaruhuset blir nästa stopp. Och hon på Hubertus har jag inte fått tag på heller. Blir galen. Jag vill ha min fucking hjälm nu. NU! Var förresten iväg igår också och letade grejor till Cosmetica, men utan framgång.

Borde plugga på lite allt möjligt och träna Tindra, men det orkar jag såklart inte. Jag är rätt lat har jag märkt... fan vad arg jag blir på mig själv att jag inte är effektivare!

Fick uppkörningstid till körkortet igår också. Inte fan trodde jag att vöntetiden var så lång?! blir ju fan deprimerad! Jag ska vara glad om jag får det i år. Så jävla sugigt. *Suck* Jag tycker uppförsbackarna är för många nu! Hoppas lördagen går bra, det lär lätta upp mycket! :)

Ska till älskling i morgon, det ska bli kul i alla fall (=

Nu ska jag... sova? titta på film? göra ny header? plugga? Jag vet inte vilket, men något av det i alla fall.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar