torsdag 19 augusti 2010

Tiden går fort

Såg nu att jag inte har bloggat sen i söndes. Känns inte som det var så längesen! haha Minns inte riktigt vad jag har gjort dessa dagarna...? var i alla fall i Östra Göinge med Evita åp onsdagen. Nollade båda klasserna, så man får ju vara nöjd med det :) sen var jag ju elevvärd på dagen där också. Välkomnade ettorna. Herre gud vad små dom var! och mesiga. Och fjortisar. Och lite allt möjligt. Menmen, kul att hjälpa till i alla fall. Idag så började då helvetet på riktigt. Men ärligt talat så känns det riktigt bra. Jag har fått ett SJUKT bra schema, ledig varannan fredag och bara ett par lektioner varje dag. Plus sovmorgon varje dag. Jippi! Och dessutom har jag fått jättebra lärare. Roliga ämnen har jag också, bara kemin som förstör... men det får man väl leva med! roligt att träffa klassen också. Hade till och med blivit tillökning under sommaren... haha vi får väl se vad det är för några :)

I morgon ska jag tävla Cosmetica i Ringsjön, så nu ska jag sova. Ingen bild idag alltså, men antagligen imorgon då (:

Sov gott


XoXo

1 kommentar:

  1. Jodå, jag satt hemma och grät efter din FEDEDISSNING!!! haha nej, men vi får gå ut nån dag :D du får jättegärna med på lördag, det var ju du och jag som planerade från början, haha :P Men hör av dig när du kan :)

    SvaraRadera