lördag 14 augusti 2010

(Y)

Tävling nummer två är avklarad! Gick superbra, nollade båda klasserna! Kändes otroligt bra, jag är så glad över min lilla polle :)





Nu har jag slängt in alla saker och ska strax slänga mig själv i duschen. Sen kommer Oskar och hämtar mig, trevlans :)

Kom nyss på att nästa vecka blir ganska hektisk. Tisdag ska jag till Vinslöv med Cosmetica, onsdag är det skola+ Östra Göinge med Evita, Torsdag blir det skola igen + Doktorn, fredag är det tävling med Cosmetica (Ledig från skolan, yaay), lördag blir det middag OCH kräftskiva (MUMS), och till sist så består söndagen av nationella hoppningar i skyrup och födelsedagskalas hos Millice (som blir stor flicka nu, ska börja skolan och allt!) Så vi lär få se om jag hinner blogga då, risken finns att det blir klent med den saken.

Mer uppdatering en annan dag.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar