lördag 7 augusti 2010

*Glatt humör*

hej å hå! Så här bra humör har jag inte varit på på hur länge som helst. Gud vad jag älskar att tävla! Var i Trolleholm idag då där Cosmeticas första tävling gick av stapeln. En 1 meters klass blev det. Helt tokig var hon innan jag började rida fram. Sen blev det lite bocksprång som vanligt, men väl inne på banan skötte hon sig utmärkt! Banan var sjukt svår, fattar inte varför man krånglar till det så jävla mycket på en så liten klass? Hon var i all fall lite spänd, inte så konstigt. Men annars var hon hur fin som helst, ett nedslag i kombinationen men jag är ändå jättenöjd !superduktig var hon! jag åkte däremot hem med en hel del bakläxor. Märks att man är ringrostig.

Nu måste jag skynda mig att duscha för Oskar kommer snart o hämtar mig. Mer uppdatering en annan dag!

Här är ett par bilder på pärlan:ar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar