torsdag 26 augusti 2010

Dålig bloggning, skolans fel

Kass uppdatering, jag vet. Men jag har faktiskt inte orkat! jag har blivit bortskämd med mitt schema i år så när jag nu på onsdagar ska gå länge så blev jag jääääätte trött! somnade skit tidigt. I tisdes hoppade jag Evita, gick oerhört bra så det var vi nöjda med. Har varit hos Oskar de senaste dagarna så det har mest blivit mys. Annars har det inet hänt mycket intressant. Ridit Cosmetica, tränat Tindra osv. det gamla vanliga alltså.

Ett mirakel har också skett denna veckan, och det gäller det fruktansvärt intressanta ämnet kemi. Den stora nyheten är att jag och Febe är bäst och vi fattar äntligen. Det är en helt ny värld att fatta genomgångarna... haha, någon gång skulle det ju hända oss också! (bättre sent än aldrig)

Har precis promenerat med Tindra och nu ska jag plugga, göra körkortsteori, planera helgen och nästa vecka och sen ska jag bara slappa. Fixa naglarna också förresten, för er som nu har koll på det. haha (imorgon är man ju förresten ledig;)

Nu tänker jag börja med det jag ska, inga bilder idag heller. Kanske jag orkar lägga in några jag tagit med mobilen sen.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar