söndag 15 augusti 2010

Lovet närmar sig sitt slut.

Fan vad tiden går. Klockan är tio i skrivande stund och jag börjar inse att jag bara har två dagar kvar på mitt stackars lov. Usch, ångest. I morgon ska jag i alla fall in och byta mina chaps då de nästan har gått av på mitten. Bra kvalle! jag ska fan ha nya. Dessa var ju nya... Men de ser inte särskiklt nya ut längre. Haha

Igår fick man åka rääser volvo till Knislinge, sen var det lite lek med Filips BMW på flygrakan. Sen hände det inte mycket mer. En runda till stan bara, sen var jag så jäkla trött så jag höll på o somna stående. Trots en redbull i magen... jag verkar bara bli tröttare av dom! Så vi åkte i alla fall hem, och jag somnade direkt. Haha vilken rolig flickvän jag är!

Idag hoppade jag Evita, sen har jag inte gjort mycket mer än att rida Cosmetica och sova. Var lika trött idag, fattar inte det? knäppt.

Nu ska jag duscha, för att sedan fixa mina naglar. För er som noterar det!

XoXo

3 kommentarer:

  1. Hahaha minns du på väg hem från Branäs och du somnade i mitt knä, trots att du hade ätit dextrosol och druckit cola? Du ska nog inte använda energiupphöjande :P Hahaha :)

    SvaraRadera
  2. haha ja, det minns jag faktiskt! haha man kan bara inte hålla mig vaken om jag är trött. Punkt slut. Jag slipper i alla fall använda sömnpiller :)

    SvaraRadera
  3. Haha om jag är trött och dricker en powerking så blir jag kinkig som fan, klagar på random folk på stan, för att de har fula kläder eller nåt x)

    SvaraRadera