söndag 8 augusti 2010

Update

Regnet öser ner och jag har satt på mig myskläder och bara sitter och gör ingenting. Skönt, men har en del saker jag måste göra. Ska ta tag i det lite senare...

I onsdags var jag och mamma på Ridvaruhuset och handlade lite. Tanken var bara att jag skulle ha luva och ev. schabrak. Men det slutade med luva, schabrak, flughuva, kavaj, skjorta, spö, ridstrumpor och hästgodis. Haha, det är konstigt... jag åker dit mycket sällan, men när jag väl är där så hittar jag allt som inte funnits någon annan stans! knäppt. Fick bra erbjudande på hjälm också, samma som jag beställde på Hubertus i Malmö, (GPA speed air sv/sv) Men den hjälmen i malmö skulle jag få efter en vecka lovande hon, nu har det gått över tre månader och det går inte att få tag på människan. Helskumt. Så nu har jag tänkt över saken och i morgon ska jag ringa till ridvaruhuset och be dom ta hem en till mig. Så jag äntligen kan få min hjälm! *längtar*

Jag och älskling kollade på "Planet 51" och "Percy Jacksson, kampen om åskviggen" i torsdags(?) både var mycket sevärda! såg "Edge of darkness" igår, den var skitbra. Fast ganska invecklad, man fick änka rätt mycket...




Nu har jag nog traggat klart för tillfället.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar