fredag 20 augusti 2010

Ringsjön

Sitter här och är ganska trött, har också lite skolarbete som jag ska göra ikväll. Det är kräftskiva i byn som jag hade planerat att gå på, men jag orkar inte. (ja, jag är lat.) Jag sparar premiären tills i morgon! :) men fast jag är trött så känns det bra, för hela helgen är ju kvar! ska rida i morgon, sen hämtar älskling mig. sen ska jag inte ha något jag MÅSTE göra i helgen. Jag ska bara vara. Ska bli skönt.

Tävlade Cosmetica i Ringsjön idag och hon nollade båda klasserna idag med! så jag är inget annat än nöjd! i andra klassen är jag nästan heeelt 100% nöjd med min insats också! hästen skötte sig super hela dagen, min kära häst (: Nästa vecka blir det Eslöv med Cosmetica och Munka Ljungby med Evita, nice

Min kära lilla mor och min kära lilla häst


Min kära lilla häst


Nu ska jag käka tonfisksallad. Mums!

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar