söndag 1 augusti 2010

Update

Såja, då var helgen över. Fan vad tiden går snabbt, sommarlovet är snart slut! dock får jag en liten mjukstart på skolan för jag ska tävla andra dagen! haha bra tajmat (Y)

Summering av helgen:

Riktigt nice, den bästa på länge :) Fredagen innehöll shopping, jag fick världens finaste klänning av Oskar :) Det tog lång tid att hitta den, men den var perfekt! det lönar sig att prova många, även om Oskar tycker det är ganska onödigt haha På kvällen blev det Kebabrulle i Knislinge, gött! jag har varit sugen på det aslänge nu. Så det var gott. Resten av kvällen bestod av körning, en del roliga stunder där ja! haha, behöver ju inte nämna allt för mycket här....

Och sen har vi ju då lördagen... vilket innebar DANSBAND! Ja, jag ska säga er att så roligt har jag inte haft på länge! Härliga människor och faktiskt kul med lite dans ;) ja, jag måste säga att jag gillade det skarpt! Mycket lyckad kväll alltså.

Såg också "The ring 2" och "Pans labyrint" igår. Inte så läskiga, men bra och sevärda båda två :)



Idag har vi varit i Knislinge (typ, minns inte vad det hette?) och hämtat Oskars bil... sen har jag suttit och krängt chips och dippa, ridit och nu kränger jag choklad. Och nu tänker jag hämta cola och titta på Sex Education. Missade det i måndags och det går ju bara inte för sig så jag för göra det nu, imorgon är det ju dags för ett nytt!

Börjar också inse att Cosmeticas första tävling verkligen närmar sig nu... det har alltid varit något hinder ivägen, men nu blir det verkligen av.... ska bli så sjukt kul, längtar redan! känner mig nervös också, känner väldigt stor press. Det bara måste gå bra! Det märks ju att jag är ur gängorna, vi ska fan bara hoppa en meters klass, jag menar hallå? men jag vet ju inte hur virrpannan reagerar på en tävling heller, höjden är ju inga problem... hon kan ju gå över om hon så känner för det. Hon får ju dock gärna låta bli med sina våldsamma glädjespel... det får vi nog av hemma! haha

Hörs

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar