måndag 9 augusti 2010

Hektiskt.

Har sett att tiden på mina inlägg är helt fucked up? helknäppt.

Imorse var jag duktig, gick upp och red så fort jag vaknade. Sen tänkte jag att jag skulle hålla igång och göra allt jag behöver. Men nej, det blev inte så. Nu har jag suttit och slöat alldeles för länge. Måste ta tag i saker och ting. Strax... haha

Saker som ska vara gjorda idag: Städa, Skolarbete, Körkortsteori, Projektarbete, Promenad med Tindra, Uppdatera Ipod. Det ska jag väl hinna va? säkert inte.

Jag kom också på nyss att jag börjar skolan nästa vecka. Fattar ni? NÄSTA VECKA?! jag vill inte. Verkligen inte. Längtar grymt mycket tills jag tar studenten och kan göra vad jag vill med mitt liv. Inte gå till det helvetet varenda jävla eviga dag och bara tryckas ner mer för varje sekund som går. Nej usch, tur att det är sista året nu!

Ett av ljusen i min vardag.

Obs! Gammal bild.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar