måndag 16 augusti 2010

Slödag

Usch vad jag har tråkigt. Som vanligt... kom nyss på att jag lovade mig själv att jag skulle tvätta Cosmeticas tävlingsskydd och göra lite teoriprov på körkortet innan denna dagen tog slut. Men det glömde jag bort. Får väl göra det i morgon, haha

Åkte in till stan idag för att byta mina chaps eftersom dom var på vippen att gå mitt av... men det var inga problem, jag fick nya med mig hem direkt- mycket bra service idag! Tack stable store för det.

Var i grottan i Ignaberga också idag. Jag och mamma kände att vi måste dit innan den stänger. Riktigt kul var det faktiskt, häftigt. Lite paff blev jag när det var Siri som var guiden! haha men hon gjorde ett alldeles ypperligt jobb (Y)

Annars har jag gjort det vanliga. Ridit, gått med Tindra... och slöat. typ. Bockjakten började ju idag också. Var fan livrädd när jag red. Tog på mig en lysande röd jacka och sjöng hela rundan. Haha man kan aldrig vara helt säker! det small fan hela tiden. Och det låg inälvor vid vägen. Blä

Från det ena till det andra så saknar jag min älskling nu, tycker han kan komma hit och hämta mig :(

En sista lilla sak: Jag vill åka utomlands. Jag är såååååå avundsjuk på alla som har varit utomlands i sommar! och på alla er som ska. Tänk på mig när ni solar!

Orkar inte lägga in bilder idag, jag är trött.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar