fredag 2 juli 2010

Vaaaarmt (typ utan sol?)

Asså nu är jag lite småarg på vädret. Det kan fan inte va så jävla varmt om solen inte tänker vara framme så man kan bli brun?! Jag har världens bonnabränna, är jättebrun och fin där solen kommit åt... Så den närmsta veckan kommer det att vara mitt jobb! att jämna ut det alltså...

Dagen började bra, jag sov lääänge. Gött. Sen städade jag lite, mäklaren ska komma och då behöver ju inte alla mina kläder ligga utspridda över hela ovanvåningen. Speciellt inte underkläderna, pinsamt. Sen hade jag en del planer, men dom gick i kras ganska fort. Åkte istället till Vinslöv och red lite, nice. Det är bra för min kropp! Fyra stycken hann jag med, trevliga allihop :) Jäkligt varmt, men kul och nyttigt!

Är äckligt trött nu. Tänkte rida Cosmetica, men vet fan inte om jag orkar. Ska i alla fall duscha, i morgon är det tävling i Karlskrona. Måste vara utvilad, måste vinna. (Trea räcker, men helst vinst såklart;)

som vanligt så orkar jag inte lägga in någon bild, men det får ni leva med:) Kanske kommer nu efter helgens tävlingar.

Ha det gött i värmen

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar