torsdag 22 juli 2010

Nöjd :)

Jaha då var halkan avklarad. Resultat: Shit vad kul det var! haha jag kan åka med varje gång dom har det :) massa roligt fick man göra, ingick ju hur mycket som helst! haha helt obeskrivligt roligt :)

Idag var jag på körskolan igen då. Fick en "låtsasuppkörning" med nån snubbe. Jag klarade det inte. Haha, guess why? (lite pinsamt faktiskt) jag körde i 50 på en 30 väg! haha fail. Men ja, det gör jag ju inte om. Nu måste jag i alla fall jobba rövmycket på teorin.

Cosmeticas chop har krypit ut också, så nu måste vi fixa det med. Kanske det inte blir någon tävling bara för det. Det blir i så fall den 5 i rad till att inte bli av. Då blir jag riktigt sur om så blir fallet. Då lägger jag fan av. Nej, men nästan.

I morse hann jag också med att lasta halm och panta burkar. Sen handlade jag också, känner mig näjd med mig själv idag! Men dagen är inte slut än! måste jobba med projektarbetet, ska träna Evita och Cosmetica ikväll med. Men nu ska jag fixa lite på headern som jag lovade juliet! Tror jag ska ta och göra mig en ny till min egen blogg med sen när hennes är klar :) Ett teoritest ska jag nog med göra ikväll. Så ligger det till.


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar