lördag 3 juli 2010

Älska vädret!

Puh vad jag är varm! Idag har vädret varit mycket bra, varmt OCH solen har varit framme, inte ett måln så långt ögat nådde. Mys på det! Snacka om att stranden har kallat på mig! Dagen har dock spenderats i Karlskrona, Jackie skulle tävlas. För det första så har jag aldrig skådat så svåra banor, men i alla fall. Agilityn gick ju då bra, lite segt men dock nollat. Sen när det var tre hinder kvar så bestämde sig ju Jackie SÅKLART att "jag tänker inte vara kvar här mer nu, du börjar bli jobbig. Hejdå!" sen stack hon. Så där var den pinnen väck. Sen hoppen då, helt underbart, hon sprang som en idiot, sjukt bra gick det, kanske till och med bästa klassen någonsin? fram tills näst sista hindret, en tunnel. Då kom hon på en ny grej, hon hoppade upp på tunneln och sprang uppe på. Jippi, jag ville slå ihäl henne. Men i alla fall så blev hon fyra och vann ett rosa halsband med hjärtan på till Tindra! haha snällt va?;) Tindra fick också hoppa hon var så duktig, min lilla stjärna :* Det blev dock inga bilder. Men i morgon är det mamma som är chaufför och hon tar alltid bilder, så då kanske jag till och med kan lova några bilder...? Ska också säga att bonnabrännan bara blir värre och värre, typiskt.

Har precis ridit Cosmetica och nu tänkte jag käka jordgubbar innan duschen och sängen kallar!


Ha det gött,


Puss :*

2 kommentarer:

  1. Hello darling, har inte sett dig sen den 23 juni klockan 10.00 cirka, FETT ILLA !! Saknar dig förstår du ! Du får allt pallra dig in till K-stad nu när de är kdagarna ;) haha där var möjligtvis ingen thai-vagn i närheten när Jackie sprang xD <33 / S*

    SvaraRadera
  2. Hej på dig du, ja det var ett tag sen minsann. Och ärligt talat tror jag att hon var 09.40..? haha Kanske jag gör det du, vi få väl se... ;)

    Haha NEJ, där var INGENTING, hon är bara allmänt dum i huvet. Nu är det officiellt! <33

    SvaraRadera