tisdag 6 juli 2010

Solen borta igen...

Jaha, var blev solen av? såklart så tog jag en ledig dag idag, för att sola. Åkte inte med till Falsterbo, för att jag skulle sola. Kunde fan solat igår istället för o rida hela dan och ridit idag istället! Typiskt min tur.

Det är i alla fall bra väder att träna i, så jag ska till Hässleholm med hundarna om en timme, nice.

Tävlingen gick för övrigt skitdåligt... börjar överväga nu... SM, eller inte? Lutar åt inte, men vi får väl se...

Tränade Tindra igår, fick mååånga bra tips! men det är ju en lååång väg kvar innan hon kommer ut på lydnadstävlingen! däremot är vi ändå en bra bit på vägen, kul! (Y)

Sitter och kollar på valpar också... har hittat en perfekt kull nu... ååh vad jag vill ha en!

Menmen, jag får väl ta o städa lite innan jag åker o tränar. Bilderna från tävlingen har mamma, ska ta dom sen idag.



Puss & Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar