söndag 25 juli 2010

Suck på det mesta

Känner inte alls för att blogga just nu, men på något sätt känner jag mig tvungen? knäppt, men ett snabbt inlägg kommer det i alla fall nu.

Har varit i Tollarp nyss med projektarbetet. Gick bra, duktiga deltagare jag har :) tog inte kameran med (typiskt mig) men det var ju i och för sig inte det finaste vädret heller... Nu är dem igång i alla fall, hoppas det kommer gå bra! har dock en hel del på projektarbetet som jag behöver jobba på. Har "lite" skolarbete också som ligger och bara stressar. Sen har vi ju körkortet... fan vad mycket teori det kan vara då! *suck* men jag jobbar som fan nu!

Jaha, vad har annars hänt sen sist då? inte överdrivet mycket, har varit i stan med Oskar, såg film i Hjärsåslilla i går... skitdålig film, men annars var det trevligt. Chipsen var goda :)

Tränade Tindra lite innan och nu har jag kommit på något som får henne att springa som en skållad råtta på agilitybanan. Nämligen denta-stix. Japp, hon är inte som alla andra, den saken är i alla fall säker! menmen, nu har jag i alla fall hittat knepet ;)

Nu ska jag göra ännnu mer körkortsteori. Bärjar bli ganska tråkigt nu...

Orkar inte lägga in någon bild, känner mig inte motiverad alls.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar