måndag 26 juli 2010

Kan någon säga var felet ligger?

Fan vad jag vill ha tillbaka det härliga vädret!

Idag har jag i alla fall inet gjor speciellt mycket. Sov till halv ett (?) antar att jag var trött. Väldigt trött. Sen har jag suttit och gjort teoriprov hela dagen, det går utav bara fan nu! haha men varför kunde jag inte bara brukat allvar för två månader sen?

Har tränat Tindra också, hon är så duktig :* snart kan man kanske leta tävlingar :) lydnad då, agilityn är det låååååångt kvar på. Inte för att hon är klockren i lydnad, men hade varit kul o komma ut i alla fall (:

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Känner mig rastlös. Känner att det vore på tiden att göra en ny header... men vet inte om jag orkar. Kanske...

Sitter och funderar på mitt sommarlov... det är ju faktiskt snart slut. (hemska tanke) och jag börjar nästan få panik. Jo, jag har egentligen hunnit med väldigt mycket på mitt sommarlov. Tränat grymt mycket, kommit långt med både körkortet och projektet... sen har jag ju faktiskt slappat en heel del också! det brukar jag aldrig hinna med, så det är ju bra. Ja sen har jag ju hunnit umgås med familjen och faktiskt gjort mycket av "ingenting". Men på några av dom hära "ingenting-stunderna" hade jag nog gärna gjort något. Med någon. Men hur många gånger har jag blivit tillfrågad? en? två? max fem i alla fall. Så ja, det är nog första sommarlovet det har hänt. På något vis älskar jag hur min sommar har sett ut, men samtidigt får jag ångest av den. Jag vill inte tillbaka till skolan. Allt det där jobbiga kommer tillbaka, och det blir bara värre och värre. Blev det innan sommaren i alla fall och jag skulle ju inte tro att det har vänt. Snarare tvärt om... man börjar ju undra vad det är som är så jävla fel på en, för något är det ju uppenbarligen.

Nu har slutet på detta deprimerande inlägget kommit, nu går jag ut och gör något vettigt.


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar