onsdag 28 juli 2010

Solen (L)

Både solen och värmen är tillbaka! detta är en sån dag där man bara vill ligga på stranden och steka. Men det blir det inte idag. Men snälla sol, kan du inte stanna några dagar?

Jag har ridit Cosmetica och badat Tindra idag. Nu har jag även duschat och ska strax åka in till Eko och kolla efter lite grejor till kusen. Käka en hamburgare ska jag också göra! *mums*

Kollade på "Wrong Turn 3 left for dead" igår då. Så vad blir mitt betyg? 4 solar av 5! den var riktigt spännande, nästan så man mådde dåligt... men att döma av slutet så kommer det garanterat en fyra också! Jag älskade slutet, blev så himla glad... men den visade det sig, att det var inte alls slutet. Så jag blev ledsen igen... haha men jag rekommenderar den starkt! precis som dom andra två! ska dock ta och se dom igen nu i dagarna... minnet är lite suddigt angående vad som händer i vilken film! dags att frächa upp minnet.

¤¤¤¤


Nu ska jag göra mig i ordning.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar