fredag 30 juli 2010

Hejhopp

God middag:) (på tal om middag, fan vad jag är hungrig...)

Har precis duschat, vilket var väldigt skönt eftersom jag frös som en jude. Va ute och red Cosmetica innan och jag måste säga att jag gillar inte vädret. Nej usch, kallt och blött- det gillas inte.

Igår hoppade jag som sagt Evita. Blev både lite hoppning och terräng. Nu minns jag... Fan vad roligt fälttävlan är! kom tillbaka Olivia! haha typiskt att man inte får rida ponny när man är 18, dum regel! Jaja, det gick i alla fall skitbra :) Cosmetica blev riden hemma och även det gick bra.

Nu ska jag göra mig i ordning och packa ihop mina gejor innan det bär av till stan. Tänkte göra något teoritest först dock... I alla fall så ska jag handla med älskling i stan idag! typiskt att det regnar bara, men skitsamma det ska bli kul ändå :)

Läs nu noga: I morgon ska jag på dansbandskväll haha, det trodde nog ingen om mig nej... jag gillar ju inte dansband alls, men jag måste säga att jag ser fram emot det ändå! Sällskapet är ju det viktiga! hihi

Nu ska jag sätta fart.


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar