tisdag 20 juli 2010

Härliga dagar

Hej å hå vilken dag :) Det började med övningskörning på TT, gick mycket bra och imorgon blir det halkan! *brr* jag är jätte nervös. Typiskt mig...

Dagen fortsatte i alla fall vid sjön med mamma, Happy och Tindra. Tindra simmar som fisken :)



Men man är lite trött efteråt...


Har hållit på en hel del med projektet idag. Suck vad mycket tid det tar. Finns massa andra saker jag skulle behöva göra under den tiden. Nu på kvällen har jag i alla fall ridit Cosmetica med Eva-Liz och Evita. Mycket trevligt, några bocksprång hann vi med också såklart. Tog tyvärr ingen bild på oss idag. Får bli nästa gång, till och med en film kanske... ? på torsdag ska jag hoppa båda damerna i alla fall, nice

I går var jag iväg och red i Vinslöv också, inte på någon av dem två dock. Tre andra fick komma ut, riktigt härligt! På kvällen blev det hela två kalas, och jag klagar inte! trevligt, de senastet vå dagarna har varit händelsetrika och det ser ut att fortsätta i den andan ett tag till. Trevligt. Kan bli lite stressande ibland med alla bollar som finns i luften, men då finns ju såklart älskling där och stöttar, tur det. Älskar dig massor <3

Nu ska jag duscha och lägga mig, måste ju vara pigg tills i morgon! gud vad skönt det ska bli när det är över! jag fasar. Men nu ska jag inte tragga mer, godnatt


XoXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar