söndag 11 juli 2010

Bad heeela dagen :)

Hej hopp. varmt som fan idag igen, ja jag klagar inte! loving it :* Igår var det lite inflyttningsfest hos Klabbe i Knislinge, trevlans. Vi grillade, fy fan vad gott det var! *mums* Idag bar det av till sjön igen, åååh vad varmt det var i vattnet! hade kunnat stanna där hela kvällen! Väldigt trevligt var det i alla fall, har nog aldrig badat så mycket sammanlagt i mitt liv som jag gjort denna veckan. jag och Oskar käkade också på mc efter, gott :) Så Tack för en trevlig dag alla som var där och framför allt älskling som gick med på att bada idag! Love you :*

Nu sitter jag här i värmen och har nyss kollat på "The descent part 2" (eller "Instängda 2") som gick på bio nyligen. Eftersom jag sett ettan så var jag ju tvungen och se denna. Och ja, dem var ungefär likadana båda två, kanske denna var snäppet bättre... Dock måste det ju helt klart komma en trea.

I morgon bitti blir det ridning i Vinslöv, sen övningskörning på TT följt av mys med älskling :)



Puss :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar