fredag 9 juli 2010

Jag ÄLSKAR sol!!

Ååååh härliga väder! kunde det inte varit såhär jämt?! hur skönt som helst. Det som hänt sen sist är följande:

Tränade Jackie och Tindra i Hässleholm, gick jättebra! mamma var med och filmade, ser mycket jag skälv behöver jobba på som jag inte ens märkt av innan! borde filma oftare. Jackie var snabb som tusan, lyssnade skitbra. Däremot har jag bestämt mig för att lägga hennes karriär på hyllan för tillfället. Igen. Tindra gick jätte bra, en del vi behöver träna på, men bakom bytena sitter och tunnlarna är ju helt klart roligast om man frågar henne! Skönt att hon tycker det är kul nu!

Tränade Cosmetica i vinslöv dagen efter, h*lvete vad energi det kan finnas i en så liten hästkropp! herre min gud alltså. Men bra gick det i alla fall, hon är på god väg nu! (Y) känns kul!

De senaste två dagarna har jag spenderat på stranden med lotta, lillan, bea och kasper. Mycket mysigt, älskar vädret! bonna brännan har blivit något bättre, men det kommer ta ett tag innan det ser ut som det ska! har i alla fall njutit ordentligt dessa dagarna, ska se om jag kan få med Oskar i helgen också ;) borde gå med tanke på att han sitter i en verkstad hela dagarna. (Medans jag solar och badar! hihi)

Nu har jag och Tindra varit i byn och handlat jordgubbar, och precis käkat dom med:) hon ska också få bada någon dag, men idag ska jag hinna rida vildhästen med. (:

Nu ska jag stryka jackie till de tävlingar hon är anmäld till, och träna Tindra lite. Imorgon blir det träning i Vinslöv, följt av ???? och på kvällen vankas det grillning. Mums!

Tindra & Jackie i bilen på väg hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar