fredag 16 juli 2010

Catching up

Nu är det bara jobbigt varmt. Ska det vara varmt så får det fan vara bad och sol väder! menmen, bättre än ingen värme alls kanske...

Vad har hänt sedan sist då? :) Jo det är väl en hel del, men minns väl inte hälften :P Har i alla fall varit på TT två gånger, nu är halkan inbokad! Sen har jag varit i Vinslöv med Evita och Cosmetica, och i Hässleholm med Cosmetica och tränat lite hoppning, vilket har gått jätte bra! Febe var också i Hässleholm med Vanilj, verkade som att hon gillade jobbet! Trevligt att träna lite ihop med någon ibland:) Även om det var ganska lökigt varmt.

Sen har jag varit med hundarna i Hässleholm, gick väl lite sådär. Tindra gör i alla fall så gott hon kan, även om det inte går snabbt! haha

Jag och mamma badade med Tindra i typ förrgår (?) också. Det var första gången för henne, lite läskigt var det i början, men sen simmade hon och trivdes som fisken själv:)

Jag har också hunnit med att lasta lite halm i dagarna, vad man känner sig nöjd efteråt!

Jobbade på mitt projektarbete igår. SHIT vad jag ligger efter, har inte kunnat få tag på projektplanen eftersom ingen jävel har kunnat öppna filen. Men nu fick jag den och ja, snacka om shock! Nu måste jag jobba jättemycket med det. *Suck*

Igår var vi ute med Johans (Oskar morbrors) båt. Mycket trevligt, jag gillade det faktiskt :)

Inga bilder idag heller, tråkigt jag vet. Måste bli bättre på det. (läs: Måste köpa en kamera, gärna systemkamera.)

Och förresten. Eftersom nån snodde min ögonfransböjare i Torpshammar (fattiglapp) så köpte jag äntligen en ny igår. När jag ändå skulle köpa en ny så slog jag till och köpte en med värme i. Ska se om det är så mycket bättre. Lite nagellack blev det också, så har jag något och pilla med ikväll eftersom min kära pojkvän har övergivit mig :P Nu ska jag rida C och i morgon blir det träning i vinslöv med både Cosmetica och Evita. Sen går jag hem till älskling med en stor påse godis. Någon film tror jag också att jag ska slå till med :)


Puss :*

2 kommentarer: