måndag 26 juli 2010

hjälp?

Dubbelbloggning idag, jajemän.

Coxi fick följa med och hämta gräs till Cosmetica idag, superglad blev hon.




Sen har jag ridit också. Shit, ja man får ju hålla i sig om man ska ha livet i behåll när man kommer hem, det säger jag bara. Haha, men kul att hon är pigg och glad:) hon inser nog bara inte att hon är aningen farlig när hon gör så. Hon är så oskyldig.

Sen har jag försökt ladda ner ett X antal filmer, men datan cepar. SÅKLART. jävla data. Men det verkar som att wrong turn 3 ska funka nu. Trodde jag hade sett alla dom, men jag kände inte igen förklaringen på filmen så jag får väl kollan nu om jag verkligen kan ha missat den?

Känner mig helt förvirrad idag, mit liv är just nu som en enda klump av... "jag-vet-inte"... typ. Går inte att förklara. Hoppas allt bara blir bra snart för det börjar bli jobbigt.

menmen, jag ska inte klaga mer nu, det räcker väl för idag. Blev ju två doser, era stackare. Nu ska jag se filmen, gud nåde den om den inte funkar.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar