söndag 9 oktober 2011

Livstecken!

Eftersom det är underbart väder ute idag så ska jag snart ge mig ut, men ett snabbt inlägg hinner jag med!

Återigen har dagarna varit fulla, vi har varit i Örebro och för övrigt har jag avancerat till att bli Team Leader! Nu behöver jag bara skriva in tre till denna månaden innan jag kan gå in i DIQ! Häftigt!! Mitt team är så härligt och jag känner på mig att vi kommer att bli en riktigt stark unit! Namnet är Pink Dreamers, lägg det på minnet för vi kommer att hålla oss framme! (Jag tackar Juliet för din genialiska hjälp med namnet!) Imorgon är det måndag, vilket innbär måndagsmöte igen. Det ska bli jätte roligt att träffa tjejerna och skönt att få en liten kick som vanligt på måndagar. (Tror nästan att måndag är veckans bästa dag...?)

Annars ser livet ut som följande: Ridning, jobb, hundar, träning samt lite familjetid. Tyvärr inte så mycket just nu, men det kommer. Vissa perioder i livet är lite hektiska men det lugnar sig säkert. Till jul om inget annat!

Igår träffade jag också Febe, vilket var otroooligt kul! Du är sjukt efterlängtad, det ska du veta! Jag känner att jag måste komma och hälsa på i din nya lya, är mycket spänd på den! (Dessutom får du gärna skicka en sms-påminnelse innan du sänder radio för jag missade dig i onsdags!)

Nej, nu ska jag ge mig ut, kanske kommer det in lite bilder sen... Vi får väl se.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar