söndag 23 oktober 2011

Summering av en underbar dag!

Hej hopp!

Klockan är i skrivande stund 14:26 och jag har fortfarande inte klätt på mig. Jag har legat i sängen precis hela dagen och tittat på Sex & the City, vilket har varit riktigt skönt men det finns ju 100 saker jag borde gjort idag, vilket inte så känns lika bra. Menmen.

Igår var det sista omgången av årets ponnyallsvenska och jag måste säga att tjejerna skötte sig exemplariskt! Alla tjejerna i laget red jätte bra och skötte sig super! Trots att turen verkligen inte var med oss så kämpade dem ihop en fjärde plats!! Så grattis tjejer! Vad det totala blev får vi reda på inom de närmsta dagarna... Det har i alla fall varit jätte roligt att vara lagledare, tjejerna har varit glada hela vägen och kämpat in i det sista. Tack för i år och lycka till på era framtida tävlingar!

Efter tävlingen åkte jag och pappa till Ovesholms slott för att gå på julmarknad, vilket var jätte roligt! Det var supermysigt med lite julkänsla och äntligen fick jag min glögg! Det blev även lite bröd, krydda och marsipan, så jag är mycket nöjd med besöket. Jag bara älskar julmarknader, man blir så glad och min julkänsla börjar växa nu. Åh vad jag längtar till jul!

Denna underbara dag avslutades på ett underbart sätt, med Oskar på en kväll med utemiddag följt av filmmys hemma eftersom det inte gick någon bra bio :) Det var väldigt mysigt, så tack älskling! <3

Nu ska jag göra... hmm... ingenting! Jag orkar bara inte, punkt slut.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar