söndag 30 oktober 2011

Härliga helg!

Hej hopp! Eftersom min dag igår var fullspäckad så hann jag inte blogga, därför tar vi det nu istället.

Dagen var helt underbar, jag bara var hemma och tog det lugnt hela dagen. Jag städade och tvättade bilen, Skurade Bills canvasbur, tvättade alla hundarnas filtar och täcken samt tvättade Bill och borstade honom. Naturligtvis mockade jag också och efter det fick jag ta en snabb dusch för att sedan köra till Vinslöv och käka kinamat följt av att gå på bio med älskling. Vi såg "In time" och jag kan säga att den faktiskt var riktigt bra! Jag kan verkligen rekommendera den för er som ska på bio den närmsta tiden! Verkligen värd att se :)

Gårdagen var alltså grymt bra! Dagen idag ser inte dum ut den heller, hittills har jag bara slappat och nu ska jag strax göra mig iordning för att åka till Kristianstad och handla lite saker till huset med Oskar. Nu när jag tänker efter så är det ju faktiskt på tisdag vi börjar flytta... häftigt! Senare idag ska jag bara mysa med hundarna, promenera och kanske städa lite... Förmodligen avslutas dagen i sällskap med en ny säsong av "Sex and the City" i vanlig ording.

Vi hörs!
Ett stycke nyduschad och borstad border collie i sitt nya täcke!
Bill gjorde flera tappra försök att leka med Tindra, men hon fattade inte vinken...

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar