torsdag 20 oktober 2011

Tiden går fort...

Då var det kväll igen, det är hemskt vad tiden går fort! Idag har jag jobbat, som vanligt. Efter jobbet träffades jag och pappa i Kristianstad och käkade på donken, gott! Dessutom kände jag mig faktiskt så ypperligt snäll idag att jag köpte med mig en muffins som jag lämnade till Oskar på hans jobb. Det måste vara bra för karman! Efter det bar det av hem och mitt i all storm och regn så gav jag mig ut med två galna border collies på en lång promenad. Jag tyckte det var lite jobbigt eftersom det blåste läskigt mycket, regnet gjorde ju inte saken bättre. Men hundarna var jätte glada och faktiskt så var det trevligt i alla fall, bara dom är glada så. Varken väder, vind eller kyla hindrade Bill från att simma lite i en damm... han är rolig han! Jag tog bilder, men denna datorn är så sjukt seg så jag orkar bara inte ladda upp dom... Detta kommer bättras efter flytten då en piggare dator kommer att användas!

Jag har också hunnit med att ha lite hemma-spa ikväll och allmänt tagit hand om mig själv lite. Det behövs ibland det också. Nu tänkte jag att jag skulle titta lite på Sex and the City med redbull och choklad, i vanlig ordning. Sen blir det en mindre promenad med hundarna innan sängen. Imorgon är det ny jobbedag och då måste man ju vara pigg.

Förresten så har jag rapporterat veckan nu (man måste göra veckorapport) och egentligen borde man fan få lön när man gör den med... det tog ju för fan två timmar! :O Hur avancerat som helst. Bara en tanke.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar