tisdag 18 oktober 2011

Är på jobb men fick nu några minuter över som jag måste döda, så då tänkte jag ta chansen att blogga. De senaste dagarna har jag inte varit speciellt kry och i morse var det riktigt jävligt. Men just nu funkar det.

Efter jobbet igår åkte jag och älskling för att titta på tapeter. Vi åkte till Bosses i Kristianstad och jisses vad många olika tapeter det fanns!! Trots detta kunde vi bara enas om en enda. Men den var så otroligt fin så det inte är sant!! Den kommer att bli jätte bra tror jag. Så nu har vi valt till sovrummet och har bara tv-rummet kvar, men vi kände att vi inte orkade gå igenom allt igen så det får bli en annan dag. Jag längtar tills vi kan flytta in, det ska bli såå kul!

Det är två saker som jag har tänkt på de senaste dagarna... :

1) man borde få vara mamma ledig när man har valp... Dom tar minst lika mycket tid och behöver lika mycket uppmärksamhet... Bara en tanke.

2) jag längtar något så oerhört till julen! Det är ju faktiskt så att julen närmar sig också... Det är en underbar tid eftersom alla är glada, det är mysigt med tända ljus, det finns julpynt överallt, man får gå runt och välja julklappar till sina nära och kära, det är vackert med snö och alla lampor och julbelysning... Ja jag älskar den riden helt enkelt! Dessutom älskar jag julmarknader och redan på lördag är det dags för årets första! Den är i ovesholms slott (årets bästa julmarknad) och en sak jag vet att jag ska köpa är glögg. Dom har alltid otroligt god glögg där och den finns bara att köpa där. Jag köpte ingen förra året och jag har ångrat mig ända sedan dess. Så den ska jag ha!

Nu får jag återgå till jobbet, jag har en lååång dag framför mig. Speciellt eftersom jag inte kom igång i tid då jag ju mådde dåligt.

Ha det fint!

XoXo


XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar