onsdag 12 oktober 2011

Allt löser sig

Ett snabbt inlägg innan natten nu då. Dagen har varit väldigt bra måste jag säga, det började med sovmorgon, följt av några timmars jobb. Sedan blev det en snabb vända hem med mockning på schemat och sedan bar det av till träning med hundanra. Vi åkte till Särsvik för att valla och Bill var helt otroligt duktig!! Så bra har han aldrig varit, helt fantastiskt. Tindra var ju självklart kass som vanligt, hon tuggar mest på dom stackars fåren. Men Bills prestation vägde ju lätt upp det hela så jag är glad. Dessutom kollade jag på valpar också, Peter har ju två kullar nu. Där är flera röda border collies och det älskar ju jag!! Trots detta har jag fallit för en svart/vit liten krabat. Hon är sååå söt och mysig. När jag hade kelat med henne och satte ner henne på golvet i valphagen så bara satte hon sig ner och stirrade på mig. Gulle! Grymt söt valpis. Jag tror att hon vill flytta till oss... och jag tror att hon vill heta Nellie... Vad tror ni?

Denna månaden såg lite mörk ut med målen jag satt upp, men tack vare min söta pojke (snart sambo!) så har det hela löst sig. Han är allt snäll han! Nu jäklar ska jag sätta fart, faktiskt så känner jag att inspirationen flödar!

En annan kul grej. En film har gjorts från Mary Kays seminare och jag och underbara SD Åsa var med!! Snacka om att jag blev förvånad när jag såg det, vad är oddsen liksom? Det var i alla fall kul och känslan från den helgen kom tillbaka och genast kände jag power, vilja och energi igen! I can do it!!

Sov gott,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar