lördag 29 oktober 2011

Ett snabbt inlägg innan sömnen nu då! Idag har det varit jobb, och faktiskt en sjukt bra dag på jobbet. Bästa hittills! Det är ju alltid trevligt när detta händer, speciellt eftersom det inte är så ofta. Efter jobbet blev det fredagsmys med mitt hjärta, mycket trevligt :) bästa fredagen på länge, tror jag.

Imorgon är jag, hör och häpna, ledig! Riktigt skönt och jag tänker göra massor av nyttiga saker! Har en hel del som behövs. Kanske jag till och med lägger upp någon bild här? Vi får väl se.

Vallningsträningen har ju hittills varit på onsdagar, men denna veckan har det inte varit någon eftersom det numera blir mörkt så fort. Detta känns verkligen jobbigt! Vill valla nuuu.... Men det blir det snart ändring på! Efter nästa vecka jobbar jag väldigt lite, vilket innebär att så fort fåren anlänt kan jag valla jäääätte mycket. Längtar!

Ja, sen längtar man ju efter att få börja flytta med... Men det är några dagar tills dess! Ska bli kul :)

Vi hörs imorgon,

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar