tisdag 25 oktober 2011

Sitter återigen på jobb och har några minuter att döda, så bättre tillfälle att blogga öppnar sig nog inte idag. Igår var jag sjukt trött, somnade efter maten och blev väckt sent på kvällen av att oskar ringde... Tur var väl det! Så jag bara rastade hundarna och lade mig för att sova ännu mer.

Idag har jag jobbat hela dagen och har en hel del kvar. Så jäkla tråkigt, men pengar behövs ju alltid. Dock fick jag ingen lön för september! Sjukt tungt kändes det, men antar att jag får det i november då, jag kan ärligt talat inte deras system på det jobbet. Menmen, desto bättre lön i november :) det år dock sjukt att man ska behöva lägga ut bensinen själv.. Det handlar liksom om 5000 spänn i månaden... Och utan lön är det fan ingen lätt uppgift! Sjukt dåligt, tycker jag. Men jag antar att det bara är att gilla läget och vänta till nästa löning.

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar