tisdag 27 september 2011

Full kalender

Tjolahoppsan!

Tiden går fort, alldeles för fort!! Mina dagar är smockade med roliga saker och det händer något hela tiden. Kul, men det gör att bloggningen blir lidande, tyvärr!

Det är så mycket som händer varje dag, så det är inte ens lönt att skriva allt. Jag varken minns allt och om jag gjorde så skulle ni inte läsa allt ändå. Men lite summerat så har det varit ridning, träningar, jobb och lite familjetid. Jag och Oskar har också hunnit med lite shopping till huset. Kul!

Jobbet har också gått väldigt bra, nu är jag STB!! Underbart kul, kan knappt vänta tills jag får min röda jacka... iiih! Så kul :)

Nu ska jag rasta hundarna och gå till sängs, upp tidigt imorgon för att rida!

(Bilder hinns inte med idag)

XoXo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar