torsdag 30 juli 2009

Photoshop.... är bra!

Hej hopp!

Dagen har varit soft, har sovit ganska länge faktiskt ^^ skönt! (Y)

Idag var vi i Tollarp med hundarna och tränade lite agility, alltid lika trevligt att träffa gänget :) Jackie gick ju som vanligt dåligt, men det är vi ju alla vana vid :) även Tindra fick prova på lite agility idag, och jag kan meddela att det gick riktigt bra! min nya stjärna, det kommer blir bra- det känner jag på mig! här är en liten bild på min lilla vovve :


och oss båda:



Vädret idag har inte varit det bäst- väldigt blåsigt och regn då och då. Så jag bestämde mig för att det fanimej är ett perfekt "jag-tänker-sitta-och-pilla-med-photoshop-hela-kvällen-väder" . Sagt och gjort, nu har jag suttit här i ett antal timmar. Alltid lika kul, svårt o sluta!

Nu kan jag meddela att jag är ganska trött faksikt! så jag tänker bannemig lägga mig :J ska upp tidigt, så det är väl lika bra.

Här kommer en liten bild på lilla Ida som avslutning (som skulle behöva redigeras, men jag redigerar inte människor x) ):




PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS!

2 kommentarer:

  1. Du är snygg.
    Jocke med kniven får skärpa sig go tindra;)
    SNART kommer jag hem ida, SNART :D:D:D<3

    SvaraRadera
  2. DU är snygg.

    Ja, hon får fanimej passa sig! just nu kikar hon liemannen i vitögat kan jag ju bara tala om ^^

    JAA! :D Och snarrt kommer ajg till dig Patricia, SNART! :D:D:D

    <3

    SvaraRadera