måndag 27 juli 2009

Även solen har fläckar.

Lite dålig uppdatering igen, men jag kan säga som såhär- att just nu är jag inne i en sån där dålig, seg och sjukt jobbig period där allt bara kännns så värdelöst. Allt man gör blir fel, och gör man det inte- så är det ÄNDÅ fel. Det känns liksom bara så jävla onödigt att man finns! jag ser helt enkelt negativt på det mesta just nu. MEN man kan ju inte vara på topp alltid, och även denna gång ska jag väl ta mig ur denna jävla svackan också. Bara Patte kommer hem så blir nog allt bra! :D Behöver prata med dig lite förstår du, BABY!

TROTS detta är jag på ganska bra humör för stunden. Har varit i Vinslöv med Cosmetica och det gick riktigt bra! :) då blir man lite lättad lixom.

Min kamera är sönder (som jag kanske redan sagt?) så det är inte mycket bilder som kommer upp just nu ^^ jag får väl ta mig tid och åka in till stan och köpa mig en snart...

En lite läskig sak som jag och en polare (vet inte riktigt om jag vågar nämna namn i detta fallet..?) snackade om för någon dag sedan, är att det är helt sinnessjukt hur "folk" (ja, Du tillhör numera kategorin "folk") kan förändras. Det är liksom inte ALLS den man lärde känna för några år sedan. Helt sjukt vad folk kan flippa ur! typ tappat fattningen totalt, helt jävla otroligt. Man blir fanimej mörkrädd (eller jag blir i alla fall).Jag är glad att jag slipper se dig, för du är numera en av "dom". En av dom jag inte klarar av, dom du inte heller klarade av innan. Menmen, så är det- människor förändras- vissa till det bättre, andra till det sämre... Egentligen är du ett sånt svin att jag inte ens borde lägga någon tid som helst att skriva om dig här på bloggen, men jag behövde lätta på hjärtat lite.

Jag säger bara, när du lyckats hitta sanna, ärliga och riktiga vänner- TA VARA PÅ DOM! man lägger fan för mycket tid och energi på dom som egentligen inte är värda ett skit... lägg den tiden och energin på dom som finns där för dig istället, och var glad att du ens har någon sådan, för det finns inte många av dom.

Blev lite deprimerande inlägg idag, men nu har jag i alla fall lättat lite på hjärtat. Jag kan ju avsluta med något lite mer positivt, annars går väl ni också i däck snart!

Jag tycker om dig för att du är vacker, men jag älskar dig för att du är du.



PUSS!

2 kommentarer:

  1. OKEJ. DU BEHÖVER LITE PATTETID! LIKA MYCKET SOM JAG BEHÖVER IDATID. Dude, vad skulle vi ta oss till utan varandra?

    Jag trallar lite för dig nu, "VI HAR BARA VARAAAAAAAANDRA, VI HAR BAAAARAAAA VARANDRA!!!!"(8) (Tomas Di leva) jag hatar den där transan men va fan låtjävlen passade in liksom.

    Kan jag komma till dig på måndag kanske? SÅ SNABBT SOM MÖJLIGT!

    Jag saknar dig, du är bäst. FETTT MED KÄRLEK FRÅN MIG TILL DIG, FRÅN BLEKINGE TILL UNDERBARA SKÅNE!

    <3

    SvaraRadera
  2. JA DET BEHÖVER JAG! du skulle bara veta. Jag vet INTE vad jag skulle gjort utan dig. Antagligen ramlat ihop för länge sen ^^

    HAHAHAH! DU ÄR LA FÖR GOOO! :D haha den lilla trudilutten lättade upp mitt humör GANSKA mycket kan jag ju säga! (Inte minst för att jag kan se dig framför mig utföra den lilla sången)

    Måndag? JATACK! Fortare än kvickt! här får ingen tid gåt ill spillo!

    Jag saknar dig också, LÄNGTAR tills måndag! och en liten rättelse- VI är bäst! :J

    MASSA KÄRLEK!


    <3

    SvaraRadera