söndag 19 juli 2009

-_-

GUD (ursäkta ordvalet) vad jag blir arg på vissa människor! I morse red jag C en runda, och ja hon var ju pigg som satan såklart. (hon har vilat i FEM dagar) I alla fall så kom jag ut och ja, än så länge var det ju lungt. Så kommer det en bil mot oss, och det var inte lite fort den körde. Jag tänkte att den väl saktar ner, men nej, det verkade inte så. Så jag red ut längre mot mitten av vägen och började trava, då brukar normala vettiga mäsnniskor fatta att- AHA vi borde sakta ner, eller till och med stanna. MEN NEJ inte denna idioten. Han bara gasade på, som tur var så stod där ingen bil på parkeringen (ytterst liten parkering) som fanns till höger, så jag red in där. IDIOTJÄVELN bara blåser förbi, och han skrattar. Det roliga är då att han hade ett barn i framsätet och två där bak. Jag skulle vilja fråga honom hur mycket han hade skrattat om han hade fått 800 kg häst klistrat i rutan och bara göra MOS av hans barn? FY FAN vad arg jag var^^ dock fick jag mig ett gott skratt lite senare. En bil med släp tappade ett däck ^^ det flög LÅNGT ut i skogen. fräckt enligt mig, nog inte lika fräckt om du frågar dom...


Verkar som det har slutat regna nu så jag tänkte gå en runda med Tindra, duktig som jag är :J


PUSS!

2 kommentarer: