måndag 13 juli 2009

Lyckan bär ditt namn.

Nu känner jag mig ganska duktig måste jag säga! gick upp relativt tidigt, städade Stanleys husvagn (medans Oskar SÅKLART sov, den lycklige saten.) Väl hemma tog jag ut Cosmetica på en tur :) Trevlans. Tänkte gått en runda med Tindra, men hon har minsann skadat sig så det var ju bara och glömma.

Nu sitter jag här och lysnnar på musik/tar det lugnt. Skönt kan tyckas, men nej. Roligare när det händer något.

Har precis kollat ut lite saker jag tänkte beställa. Jag kom fram till att jag nog måste gallra i vad jag verkligen ska ha.

Sitter här och funderar lite också... det är fan skrämmande hur folk kan förändras på väldigt kort tid! det säger bara SVUSCH, sen är det en ny människa. Det är liksom precis som att allt kretsar runt om just denna personen, och när något går fel så är världen på väg att förintas och ALLT är någon annans fel. Fan vad själviska och påträngande folk kan vara! skrämmande.

Nu tänkte jag att jag skulle kolla på Hostel. Har FORTFARANDE inte sett dom ^^ tänkte jag skulle ta mig i kragen och göra det.

Saknar Dig Oskar<3



:*

2 kommentarer:

  1. Tjingeling..ling..ling!
    städa en husvagn på MORGONEN, du har nu vunnit min respekt. Det hade jag ALDRIG orkat, men sen är du ju sjukligt morgonpigg också ;)
    LOVE<3

    SvaraRadera
  2. Haha jag vet, ibland är jag så FRUKTANSVÄRT duktig ;) haha Ja, jo jag är ju det. LITE jobbigt ibland. Finns ju inte fler människor än jag som är så morgonpigga x)
    LOVE<3

    SvaraRadera