fredag 24 juli 2009

Jajemään

Då inleder jag med en ursäkt för den dåliga uppdateringen, men vafan, jag har inte hunnit.

Var i alla fall hos min mor i söndags och hjälpte henne städa i det nya huset. Efteråt åkte vi in till Sösdala och käkade pizza. När vi beställt våra pizzor frågade killen om vi ville ha sallad. Ja, sade vi då. Så kommer han med denna skålen och ställer på bordet:

Såg vi hungriga ut eller? ....


Annars har jag inte gjort mycket i veckan... ridit, tränat Tindra och umgåtts med Oskar ofc! har varit på snapphanefejden i Hässleholm onsdag-torsdag också :) Snacka om att jag var trött sen ^^ (och inte lite heller)

Sen har vi ju ett till litet ljus i vardagen, idag kom den här med posten (BIKININ):

jag säger bara, RAAAW! (bikinin)

Sen har jag inte mycket mer idag, ska lägga mig snart (efter att jag har duschat, fixat naglarna och varvat ner), i morgon ska jag upp och rida / fixa djuren, sen bär det av till Juliet! :D Ska bli super kul och träffa denna pinglan, hon har nämligen gömt sig i Norrköping (?) i sju evigheter. I morgon ska jag, med Oskar, på bio. Harry Potter blir det´och jag har fått höra att den tydligen skulle vara riktigt bra, så det låter ju lovande ;)


PUSS!

4 kommentarer:

  1. Najjs=) skitsnygg bikini=)
    oh yes, vi ska ha en dejt imorgon du och jag ;D

    <3

    SvaraRadera
  2. TACK! :D Ed Hardy is the shit! MEN DU VET JU INTE VAD DET ÄR! jag ska allt läxa upp dig i morgon fröken löken ! ;)

    Haha yes, visst ska vi det ;) raaw!

    <3

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHA jag diggar salladsskålen! HAHAHA!!!
    OOOH ja harry håsa ska vara riktigt nice ladda den sen så vi kan se den när jag kommer hem BABY!
    btw, bikinin var asnice!
    JAG SAKNAR DIG.
    LOVE.<3

    SvaraRadera
  4. Haha ja, där hade vi så det räckte i alla fall ;) Jag vet inte riktigt hur det är i deras land, men i Sverige äter vi i alla fall inte så mycket sallad, MEN det är ju inte lätt för honom att veta ^^

    POTT HARRY var INTE så jävla bra :P den går ju och se, men det kändes lixom inte som en harry potter film.. :P MEN vi får väl se den ändå ;) GRR!

    JAG VET :D (L)

    SAKNAR DIG MEEEST!

    Love BABY<3

    SvaraRadera