onsdag 29 juli 2009

En underbar månad har gått

Okej, idag är humöret bättre. Började INTE så bra, men efter att ha ridit och nu duschat, sminkat mig och pillat med håret lite så känner jag mig på ganska gott humör faktiskt:)

Nu sitter jag här och är färdigsminkad, och håret är klart. Men eftersom jag inte utgick från någon frisyr från början- utan bara skulle se hur bra plattången var så ser det ganska risigt ut nu faktiskt. Får nog göra något åt det när jag bloggat klart... Funderar på kläderna också, ska nog fan byta dom med! x) (om jag är velig? ja.)

Ska nog gå och göra det nu så jag hinner innan Oskar kommer. :)



Och det viktigaste av allt idag- Det är en månad med Oskar , Älskar dig <3

"Att leva är inte nog; Solsken, frihet och en liten blomma måste man ha."

PUSSAR!

2 kommentarer: