onsdag 15 juli 2009

Skönhetsoperation. HA!

Jaha, då sitter jag här igen. Varmt och skönt väder, men jag vill ha RIKTIG sol! så man kan få lite färg, tack.

Igår ringde pappa till doktorn för att få en tid eftersom jag ville ha bort ett par födelsemärken. Klockan ett ringde han och då hade dom just fått ett återbud, så jag var välkommen klockan två. Ja, så jag åkte in och förklarade att jag ville ha en remiss så jag kunde få bort dom. Nääe, vi tar dom NU sade lilla doktorn. Liten smärre chock fick jag, men ja, han gjorde det är och då. VIPS, kockan tre hade jag tre stygn i knät och två på höften. Han förklarade också VÄLDIGT väl att detta kallas för ett "kosmetiskt ingrepp", eller en "skönhetsoperation". Jag sa att det väl var att ta i, men nej så var det. Skrattretande x)Han tyckte också att det var synd att jag skulle göra det nu, för då skulle jag ju inte kunna bada på tio dagar. Ni som känner mig vet ju att det INTE gjorde någon som helst skillnad! x) Jag förklarade snällt att om jag är varm badar inte jag, då tar jag en GLASS! ;)

Jag känner att jag borde göra om bloggen, men jag ORKAR INTE. Så ni får stå ut med dess hemska utseende ett tag till ^^

Nu tänkte jag gå en runda med Tindra, det är lagom "ut-och-gå" väder nu :)

PUSS!

2 kommentarer:

  1. hahaha lagom ut och gå oh snacka i telefon väder menar du ^^ hahah , oh böja knäet får man inte lilla ida, hur gick de med de ?? ;) haha BIG love to you <3 /zazza

    SvaraRadera
  2. HAHA! jajaja, du hade ju inte behövt säga det högt (A)
    Haha nej, nu ska vi inte vara sånna^^ jag ÄR faktiskt försiktig. Så det så :J
    Big love! <3

    SvaraRadera