söndag 12 juli 2009

Alexander Ryback? NEJTACK.

Nu sitter jag här, helt snurrig i bollen och tänkte filosofera för er lite. Har varit "ljusfest" hor mor min nu, mycket dofter! Jag har i alla fall beställt lite doftgrejer, härligt! jag ska lukta gott jag :J

I morse ringde Oskar och väckte mig klockan åtta eftersom jag skulle upp och rida, snacka om härlig väckarklocka! ;) Då kommer man ut i stallet, duktig som man är, trött och frösen, men vafan. Satte igång radion så man skulle vakna lite, men vad tror ni dom spelar med en gång? jo, just det- ALEXANDER RYBACK! Asså jag menar... HALLÅ!? finns det någon sämre start på dagen? Man blir ju förfan deprimerad. Ska dom spela den jävla fiolspelande springbögens musik så får de fan göra det på fredag/lördag kvällar, då finns ju i alla fall chansen att man är full och kan förtränga det fort igen.

Nu ska jag städa husvagnen som jag lovat ;) Sen är det käk ! :J

Dagens konstaterande : Det finns JÄVLIGT få människor som är sanna vänner- som man verkligen kan lita på.




Pussilipuss :*

4 kommentarer:

  1. GUD JAG HATAR ALEXANDER RYBACK!!!!!!

    Det finns JÄVLIGT få människor som är sanna vänner- som man verkligen kan lita på.
    SÅ SANT SOM DET ÄR SAGT!
    Gud ida, jag älskar dig vi är fan bäst.
    <3

    SvaraRadera
  2. haha ELLER HUR! kan man annat liksom?

    Ja, precis, så sant som det var sagt^^ Fan vad folk är konstiga.

    Jag älskar dig också, och JA vi är bäst, det går bara inte att göra något åt det :J
    <3

    SvaraRadera
  3. HAHAHAHAHAH dagens skämt, Alexander är en skönsjungande underbaring asså ! OCH han e norsk, kan de bli bättre ? NEJ !! håller med om att de kan spela han på fredagskvällar så man har lite party musik att festa till ;) lave ya bitch ! <3 / zazza the norsk !

    SvaraRadera
  4. Nu är det såhär, att Du har tyvärr ingen talan här. Han suger, så är det bara. PUNKT SLUT. Men jag tycker om dig ändå ( Markus räddar dig lite där ) Love you to Biatch! <3

    SvaraRadera