lördag 18 juli 2009

Storstädning.

"De flesta människor känner inte. De tror att de känner. De tror inte. De tror att de tror."
Ett citat jag läste precis. Ganska bra faktiskt.





Fyfan vad jag känner mig duktig nu, ska nu veta! i morse när jag kom hem (vid 9 ) så tänkte jag att jag skulle lägga mig och sova (SJUKT trött) .. men sen tänkte jag att det kanske vore snällt av mig att ta ner en säng (pappa ville ha min ena) så jag satte genast igång med att ta bort kläderna och hänga in i garderoben. Lite problem fick jag när galgarna tog slut^^ (sen när fick jag så mycket kläder?) i alla fall så kom sängen ner, mycket bra! men sen när jag ändå var igång så tänkte jag att jag ju lika bra kunde rensa alla lådor, garderober, och när jag ändå är igång, varför inte möblera om lite? jo, sagt och gjort- så blev det! så nu har jag hållt på HELA dagen med min städning. Lite lön för mödan fick jag dock- hittade en vinflaska^^ haha, tänk vad man kan hitta för trevligt när man storstädar x) Som ni ser har jag också ändrat om lite på bloggen, orkar inte mer idag, men det var i alla fall en liten förändring ;) (Vad tycks?)

Och nu mina vänner, ska jag berätta en fräck sak. Håll i er- Jag, Ida Nilsson, FISKADE igår! det ni! jag vet inte riktigt vad fiskarna höll på med, men på min krok skulle de i alla fall inte fastna! Dom var där och drog lite i flötet, men nej, sen bara simmade dom jävlarna iväg! ;O jag som blev så lycklig varje gång det drog i flötet, så var där ingen fisk på kroken. jävla mobbing är var det är. Jag skyller på att oskar plockade för dålig mask! :J i alla fall så fick jag en aborre! (jätteliten, men det hör inte till saken) då blev jag lite glad, men nej- vi skulle inte ha någon aborre. Här var det bara mörtar som dög, jajamensan. Trots alla klagomål jag har lagt av här nu, så måste jag säga att det var riktigt mysikgt, och jag gör faktiskt gärna om det. :)

Var i stan med härliga S igår också :) Köpte lite smått och gott, bla denna tröjan, fast i vitt : ((har inga andra bilder från dagen))


Blir man Lycklig eller blir man?

Ska också berätta att restauranten "ThaiKong" i Kristianstad har LUNCHSTÄNGT! där kom vi, hungriga som fan så klart, och skulle äta va. Så är där lunchstängt?! har no någonsin hört något så dumt?! nej, jag tänkte väl det.

Nu ska jag städa vidare innan jag ska ut, ha det fint!




"De kommer förevigt bestå dessa tre: Tro, hopp och kärlek. Men störst av allt är kärleken."



Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar