lördag 4 juli 2009

Härliga sommar! :D

jag inleder med en självklarhet: FUCK VAD DET ÄR VARMT! PUH, dör nästan, men bara nästan.

Vad har hänt de senaste dagarna? Jo, juste, samma som alla andra dagar ;) Men som sagt jag trivs! börjar dock bli lite festsugen nu... mihi ;)

Igår åkte jag med Oskar till K-dagarna för att hämta hans otroligt balla kusin, som för övrigt var lite på lyset, om man nu ska uttrycka det vackert. Sjukt knasig människa, flera goda skratt fick man sig där ja ;) så, ja jag diggade honom. Till en början i alla fall... rättare sagt ända tills jag trodde att han skulle ha kål på mig (oss). Jag såg fan ljuset alltså, och jag säger det igen- Tack gode gud för bilbältet! Oskar kan fan inte vara rädd om sin flickväns liv heller för den delen x) Men nu i efterhand är det ju faktiskt ganska kul, jag fick ju åka BMW och allt ;) Jag tänker inte gå in på allt som hände, men inga större skador skedda. Tappad reg-skylt, söndrigt nät och en stackars hare som inte längre finns med oss. Jag tackar dock för att jag sitter här idag! ;) haha nej, så farligt var det kanske inte, men ja, jag har i alla fall kommit på att jag lever och att jag gärna vill fortsätta med det.

och FÖRRESTEN! jag höll på och glömma! Årets stora händelse har ägt rum, vi har sett ICE AGE 3 ! Den var inte fy skamm den kan jag ju säga;) Dock var tvåan bättre, men det var absolut inget fel på denna ;) jag rekommenderar den varmt! :D

Annars har jag inte så mycket att dela med mig av just nu... SÅ rolig är jag ;)

Puss och Kram, ses på stan! :D



It's an endless summer
Boy I want you close to me
In an endless summer
Now it's time for you and me


This is our time





2 kommentarer:

  1. RIP haren :(
    HAHA nej du efter din beskrivning så verkar det ha varit en sjuhelsikes bilresa! ;)
    <3

    SvaraRadera
  2. haha ja RIP den xD Stackars Stampe^^
    Haha, ja men eller hur x) nej, men det var väl trevligt? xD beror ju på från vilken vinkel man väljer att se det från^^ <3

    SvaraRadera