måndag 29 juni 2009

Perfect Day

Hej hopp!

Jag vet- klockan är två och det är sjukt fint väder, och ändå sitter jag här. Dåligt, jag vet. MEN nu är det så att om jag skulle blogga alls så var det tvunget att bli nu, så det blev helt enkelt så ;)

Malmö var skitkul! ska nog göra det igen ;) Någon bild kommer in senare...

Annars har dagarna bestått av ridning och Oskar<3 :) Mycket trevligt, detta är nog den bästa sommaren på länge!

Nu ska jag ut och fixa hagarna innan jag ska slänga mig i duschen. sååå

I’m getting stronger day by day, Here’s my reason I belong to you

5 kommentarer:

  1. Det var fan inte länge du var singel! ;)
    DET ÄR LUUUUUUGNT, jag kan hora för dig också hahahah :D (H) <3

    SvaraRadera
  2. du. du SKA skicka bilder på sig, så hamnar de på ansiktsboken ;D
    och jag tror att jag ska få detaljer sen kanske?;) <3

    SvaraRadera
  3. Patte: HAHA JAG VET! "jag ska vara singel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela långa sommren. PTJAAAAA, det gick ju bra. haha men jag trivs bättre nu ;) men ja, hora du för mig med :J

    Juliet: Haha, ja jag lovar det kommer bilder! någon gång i alla fall, när jag har tid! x) <3

    SvaraRadera
  4. Duu, e så glad för din skull asså ! att du fått en MAN med betoning på man om du fattar ^^x ahah ! Du förtjänar de, de gör du verkligen ! Då blir de ju jag oh patricia som får hora nu i sommar XD haha . btw, va duktig jag blivit på att kommentera (Y) haha, bara för att man kommer från samma land so rybak !! ;) <333 / zazza ,

    SvaraRadera
  5. naawe! tack så mycket, jag kan säga att jag är också (minst sagt) GLAD! :D Och ja, det är ju en VISS skillnad va ; ) hahaha x)

    Haha, ja förfan, hora på ni! (Y)

    Du är SÅÅÅ duktig, my dear! kommentarer gillas SKARPT! ; =

    Ja, jag veet att du kommer från samma land som Ryback, men jag tycker om dig ändå :) du är förlåten, ett undantag liksom- bara för det är du!

    Love you :D <3

    SvaraRadera