söndag 7 juni 2009

På bussen : )

Här kommer en´tt kort inlägg från bussen påväg till Sundsvall! det blir kort pga att batteriet på datorn´snart är slut. Ni får också ha överseende med att lite stavfel kryper in här och där, men det är skumpiga vägar här kan jag lovva! xD

Har suttit på bussen sen tio i morse, kommer fram vid 11-12 tiden. Låter kanske drygt, men det är inte så farligt fdaktiskt, folket är roligt :D och min kära smskompis Ale håller mig vid liv! love you <3

Jag ska hälsa alla från Sandra också! ;)

I morgon blir det till att gå upp tidigt och springa, det ska tränas som in i satan dessa veckorna kan jag lova ;)

Bloggar mer i veckan om jag hinner! :D


XoXo

2 kommentarer:

  1. RUN FORREST RUN!!!!;)

    Hahaha :D men en sak ska du ha jävligt klart för dig, när du kommer hem måste du ringa mig på direkten för vi ska fan i mig ses, IDA jag har beslutsångest ;)

    LOVE<3

    SvaraRadera
  2. ja, jag kommer til dig DIREKT när jag kommer hem :D tacos ftw! <333

    SvaraRadera