måndag 1 juni 2009

Sommar, sol och shopping

Hej hopp!

Hann inte blogga igår, det blev bara för stressigt! ;O men nu sitter jag här igen! ;)

Dagen igår spenderades i Vinsöv på hästtävlingarna. Jag använda sånt solskydd, men NEJ mitt skinn friterades sönder ändå! Helt genomstekt. Snacka om cancergrill^^ ni förstår inte vilken smärta jag står ut med! xD hahaha träffade Yasse i Vinslöv också, det var längesen! trevlig människa :D

Jag kom inte från Vinslöv förrens några timmar efter beräkningen så det blev stressigt som tusan! men jag slängde mig i duschen och åkte till bussen, och ja, jag hann minsann! sen bar det av till utlandet (Höör då alltså) för att hälsa på Johan<3 :) Trevligt det också :) Vi kollade på fredagen den 13:e, rätt B film måste jag säga x)

I morse blev det sovmorgon, sen åkte jag till K-stad för att shoppa med Power Puff Ale! :D fett skoj, shopaholics är nog vad vi är tror jag^^ Vi träffade Ted där också, jag tror han avled. Det är inte lätt att shoppa med oss ;) Vi åt den omtalade marängsvissen på Donken också! väldigt god :J ska också säga att jag gjorde världens fynd! köpte shorts och ett linne (som jag för övrigt är FÖRÄLSKAD i) på H&M. Gissa priset? 9 kronor. Det trodde ni inte? ;)haha jag fick för mycket pengar tillbaka xD vilket fynd asså xD köpte också mascara och dylikt ;)

Nu sitter jag här hemma och tar det lugnt. Hettan tar död på mig, MEN jag klagar inte, älskar solen i alla fall! xD nu har jag ju fina kläder så jag kan vistas i solen ;)

Diskuterade med Ale om gymnasietiden innan. Det är nog den största stressen man har i livet! fyfan vad stressigt det är! det är precis som om man lämnar in sitt liv i pant i början på terminen, för att sedan få tillbaka det när man går på sommarlov. Så känner jag i alla fall.

Ska snart ut och rida, men det är lite varmt än ^^ så jag ska sätta mig och kolla på TV först, eftersom jag nog INTE ska vara i solen mer idag.

Säger bara en sak till: LÄNGE LEVE POWER PUFF PINGLORNA!


Pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar